پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 204150
برنامه ريزي مناسب در جهت پخش گزارش ها و تصاوير نماز جمعه
تاریخ انتشار : 1394/11/03 09:09:36
نمایش : 1000
رئيس ستاد نماز جمعه فارسان گفت: بر طرف کردن توقعات مردم از صداوسيما را با توجه به شرايط در جامعه ارزشمند برشمرد و از دست اندرکاران خواست با برنامه ريزي مناسب در جهت پخش گزارش ها و تصاوير نماز جمعه گام بردارند
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رئيس ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان حجت‌الاسلام والمسلمين يوسفي و خبرنگار فارسان با معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي استان ديدار کرد.

در اين ديدار حجت الاسلام يوسفي ضمن تشکر از معاونت صداو سيما و خبرنگار فارسان از ايشان خواست در جهت پخش تصاوير با شکوه خطبه‌ها و نماز جمعه شهرستان همچون گذشته گام ارزشمند بردارند.

رئيس ستاد نماز جمعه فارسان در ادامه بر طرف کردن توقعات مردم از صداوسيما را با توجه به شرايط در جامعه ارزشمند برشمرد و از دست اندرکاران خواست با برنامه ريزي مناسب در جهت پخش گزارش ها و تصاوير نماز جمعه گام بردارند.

وي تصريح کرد: امروزه نشان دادن شکوه و عظمت حضور مردم باعث ترغيب مردم به اين برنامه ها ميباشد.

در ادامه معاون صدا وسيماي استان ضمن تشکر از حضور در اين جلسه آمادگي اين واحد را در جهت انعکاس اخبار اعلام کرد و افزود: به تصوير کشيدن رويداهها و حضور مردم يکي از رسالتهاي ماست که انشاءالله با همت مسئولين شهرستان و دفتر خبري اين شهرستان اين امر محقق شود.

در ادامه خبرنگار فارسان ضمن تشکر از خدمات امام جمعه محترم . معاون محترم صدا و سيما و فرماندار محترم و حجت الاسلام يوسفي گفت: با توجه به روز بودن اخبار نماز جمعه به صدا وسيما اين امر در اسرع وقت انجام ميشود که خوشبختانه اين امر تا به امروز محقق شده است.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html